Zgłoś naruszenie...
Wybierz jedną z poniższych opcji.
Ten komentarz dotyczy mnie lub znajomego:
atakuje mnie,
atakuje znajomego.
Komentarz dotyczy czegoś innego:
spam lub oszustwo,
propagowanie nienawiści,
przemoc lub krzywdzące zachowanie,
treść o charakterze erotycznym.
Odpowiedź do konkursu [x]
Uwaga! W odpowiedzi nie podawaj swoich danych osobowych i kontaktowych. Organizator konkursu skontaktuje się z Tobą jeśli zostaniesz zwycięzcą!


od: 
Zadeklaruj zamówienie produktu
[x]
Liczba sztuk:
Po zatwierdzeniu zamówienia zostaniesz przekierowany na stronę płatności.
zamawia: 
 
Panel

Przedstawiam wam naszego GRACJANA 2!

offlinegracjan2 blog budowlany - wyślij wiadomość - OBSERWUJ | Blog budowlany
Zobacz projekt GRACJAN 2 w IGN Projekt
1177269 odwiedzin | wpisów: 222, komentarzy: 2199, obserwuje: 303

110. 2 godziny w BOK-u ...przegięcie!!!

autor: gracjan2 blog budowlany - wyślij wiadomość Dodaj wpis do ulubionych »

Nie, no, ludzie powiedzcie mi w jakim my kraju żyjemy? Pojechałam do Energi podpisać umowę o założenie licznika i  przepadłam tam na 2 godziny. To normalnie jakaś paranoja!

Czy w tym kraju naprawdę nie można zająć się normalnymi sprawami, tylko trzeba siedzieć jak idiota i wpatrywać się w zegar w oczekiwaniu na bycie obsłużonym..... w BOK-U obsługują 3 osoby (na 5 stanowisk), na poczekalni pewnie z 15 interesantów a idzie to jak krew z nosa. Klientka przede mna była obsługiwana 40 minut, kurcze to chyba jakis żart.

Jak wreszcie doczekałam się i usiadłam przed łaskawą panią to i mnie zaczeło schodzić 10, 15, 20, 25 minut i mogłam prawie przysiąc, że ona tam sobie w tym komputerze pasjansa układa albo w literaki pogrywa. Tak mnie korciło, żeby jej tam zajrzeć w ten monitor, niestety nie miała okularów, bo chociaż mogłabym spróbować zobaczyć w nich odbicie monitorablog budowlany - mojabudowa.pl No więc owa pani, zapewne odgadując, że mam w głowie jakies podejrzenia, oświadczyła mi, że mają problemy z systemem, i ciągle im sie wiesza, i że jesteśmy właśnie w połowie umowy.....blog budowlany - mojabudowa.pl No ładnie, na jedno spotkanie już byłam spóżniona. W sumie siedziałam przed nią jakieś 40 minut. I co? Poczułam taka bezsilność, no bo co, do konkurencji nie pójdę, bo jej nie ma! I oni o tym dobrze wiedzą. Ten kraj musi przejść jeszcze wieeeeele zmian zanim dojdziemy do normalności. I tym miłym akcentem konczę mój wpis.

Muszę się jakoś odstresować.


Komentarze (16)
autor:kasiaros  dodano: 2010-09-28 | 15:27:43
To prawda, że monopoliści w naszym kraju sobie pogrywają! Szok! Mam nadzieję, że chociaż udało Ci się wszystko załatwic ;) Miłego odstresowywania!
Tytuł: kasiaros
autor:gracjan2  dodano: 2010-09-28 | 15:29:20
na szczęście umowę podpisałam i teraz czekam na montaż licznika uff
autor:msz-n  dodano: 2010-09-28 | 15:42:08
eee... przecież umowę można wypełnić samemu i wysłać im pocztą... U nas tak to działa ;-)
A system, podejrzewam, mają taki sam jak u nas...
autor:szyszunia28  dodano: 2010-09-28 | 15:44:45
mój mąż też mówił, że długo był obsługiwany i podobnie jak Ty nie wiedział co zblazowany pan robił w tym komputerku, na przygotowanie umowy czekaliśmy 2 tygodnie a w efekcie końcowym robił w trakcie obsługi męża, gdzie dzwonił z wyprzedzeniem, że jedzie po umowę i żeby przygotował to wcześniej
autor:edyskas  dodano: 2010-09-28 | 17:44:21
Wpadnij do nas na basen;)
Tytuł: Zakład Energetyczny
autor:gracjan.bialystok  dodano: 2010-09-28 | 17:52:53
Wiem coś o współpracy z ZE, rok temu podpisałam z nimi umowę na przyłącze a do tej pory nawet palcem nie kiwneli żeby mi prąd podłączyć, nawet nie ruszyli jeszcze z formalnościami
autor:groszeczek  dodano: 2010-10-01 | 10:37:10
no fakt dość długo nas też obsługiwali ale była to bardzo miła obsługa z objaśnieniem wszystkiego i nawet zartami miedzy czasie to poporostu zależy na kogo sie trafi
Tytuł: choniu1
autor:choniu1  dodano: 2010-10-01 | 12:47:24
A ja nadal czekam na zdjęcie Waszego kominka...pliisss...plisss...pliss! :)
Tytuł: MSz-N
autor:gracjan2  dodano: 2010-10-01 | 16:29:25
Wydaje mi się że do tej umowy to raczej musiałam stawić się osobiście, ale rzeczywiście zostałam obsłużona kompleksowo, włącznie z załatwieniem polecenia zapłaty za rachunki z nowego licznika.
Tytuł: szyszunia
autor:gracjan2  dodano: 2010-10-01 | 16:32:50
Dokładnie tak jest. człowiek stara się sobie jakoś ten czas rozplanować, stąd telefony żeby wszystko przygotować , a oni i tak nie szanują czasu innych.
Tytuł: gracjan.białystok
autor:gracjan2  dodano: 2010-10-01 | 16:34:50
Kurcze, to już rzeczywiście nieciekawie. Może trzeba ich trochę podręczyć, popytać kto odpowiada za wykonanie projektu przyłącza i go pomęczyć, a potem dalej męczyć montażystów.
Tytuł: groszeczek
autor:gracjan2  dodano: 2010-10-01 | 16:36:22
w sumie ja tez nie mogę powiedzieć, ze pani była niemiła bo owszem, była pomocna i uprzejma, ale ja już sobie tak popsułam humor tym czekaniem w kolejce, że do każdego byłam nastawiona antagonistycznie
Tytuł: choniu1
autor:gracjan2  dodano: 2010-10-01 | 16:37:41
przepraszam, naprawdę. teraz mam cały pozaklejany kominek. w sumie to może jakoś mogłabym te folie odkleić i pstryknąć zdjęcie. postaram się jutro.
Tytuł: edyskas
autor:gracjan2  dodano: 2010-10-01 | 17:11:11
:) masz dziewczyno optymizm :)tak trzymać
Tytuł: a mi sie wydawało
autor:edyskas  dodano: 2010-10-01 | 17:57:38
ze większej pesymistki ode mnie nie znajdziesz;)
autor:baczki  dodano: 2010-10-01 | 21:23:35
tak tak.. bo to Polska właśnie...:/
Aby dodać komentarz musisz się zalogować - logowanie

Jeśli nie masz jeszcze konta zarejestruj się - rejestracja